Aizdedzes sistēma / sveces
Iesakām sekot līdzi Jūsu automašīnas svečvadu un sveču maiņai. Pasliktinoties laikapstākļiem, pasliktinās arī Jūsu automašīnas motora darbība, svečvadi oksidējas un nespēj vadīt pietiekamu strāvas daudzumu pareizajā punktā.
✔ Automašīnas AIZDEDZES SVECES ieteicams mainīt no 100 000 līdz 150 000 km intervāla;
✔ Automašīnas SVEČVADUS ieteicams mainīt no 50 000 līdz 70 000 km intervāla.
Svečvadu mainīšanas laiks katram auto modelim ir individuāls, piemēram, VW Golf automašīnai tos var nomainīt aptuveni 15 minūtēs, savukārt Chrysler Voyager nepieciešama puse dienas, jo motora specifiskais novietojums neļauj darbu veikt tik ātri.
Ātrumkārbas demontāža/montāža
Tādu arī cenšamies Jums piedāvāt. Veicam visa veida pārnesumkārbu montāžu/
demontāžu- remontus un diagnostiku.
Dzinēja diagnostika
Mūsu servisa meistari veiks kvalitatīvu Jūsu automašīnas dzinēja apkalpošanu un remontu.
Veikto remontdarbu un rezerves daļu kvalitāte ir galvenie faktori, no kuriem atkarīgs Jūsu
auto dzinēja resurss pēc tā atjaunošanas. Mūsu autoserviss garantē visu izpildāmo darbu
augstu kvalitāti.
Dzinēja eļļas maiņa
ja regulāri ievērosiet eļļas maiņas jūsu automašīnas dzinējs kalpos ilgāk.
Tāpēc piedāvajam Jums augstas kvalitātes motoreļļas un smērvielas
par labākajām cenām!
Motora (dzinēja atjaunošana) remonts
Sajūga maiņa
Sajūgs nolietojas tikai, kamēr sajūga disks un spara rats griežas dažādos ātrumos. Kad tie ir saslēgti kopā, berzes materiāls (modernākais mūsdienās ir keramikas) ir piespiests pret spara ratu un griešanās ātrums ir identisks (ar nelielu nobīdi). Sajūgs nolietojas tikai pie vienādā ātruma piedzīšanas (tādēļ nav brīnums, ka iesācējiem sajūgs nodilst daudz ātrāk nekā pieredzējušiem vadītājiem).
Siksnu pievads , zobu siksnas maiņa
Ģenerators, kondicionieris, sturēs pastiprinātāju, kā arī savstarpēji savieno motorā esošās daļas, kurām ir nepieciešama siksnu piedziņa. Lai neatteiktu kāda no šīm ierīcēm darboties ir jāseko līdzi siksnu pievadam un ja nepieciešams, tad jāveic siksnu nomaiņa.
Siksnu pievadā ietilpst
- Ķīļrievsiksna,
- Ķīļrievsiksnas spriegotājs,
- Celiņsiksna,
- Celiņsiksnas spriegotājrullītis,
- Spriegotājsvira,
- Parazītrullīši,
- Zobsiksna
Zobsiksna jāmaina aptuveni ik pēc 80 000 - 120 000 kilometru nobraukuma. Ļoti ieteicams nomainīt zobsiksnu, ja lietotais auto iegādāts no plača vai privātā īpašnieka, kur bieži vien par auto tehnisko stāvokli visu taisnību nepasaka.
Papildus zobsiksnai, nepieciešams mainīt arī spriegotājus un tā dēvētos parazītruļļus, kā arī, ūdenssūkni, ja tas saslēgts zobsiksnas ķēdē. Veciem parazītruļļiem ir niķis noķīlēt, sekas ir tādas pašas – noķīlējot tie var saplēst zobsiksnu, neatkarīgi no tā, vai tā ir jauna vai veca.
Ja auto aprīkots nevis ar zobsiksnu, bet ķēdi, var gulēt mierīgi, jo ķēde ir gandrīz mūžīga. Taču arī tā ir pa laikam jāpārbada.