Autoservisa pakalpojumi

Dzinējs

Aizdedzes sistēma / sveces

Iesakām sekot līdzi Jūsu automašīnas svečvadu un sveču maiņai. Pasliktinoties laikapstākļiem, pasliktinās arī Jūsu automašīnas motora darbība, svečvadi oksidējas un nespēj vadīt pietiekamu strāvas daudzumu pareizajā punktā.

✔ Automašīnas AIZDEDZES SVECES ieteicams mainīt no 100 000 līdz 150 000 km intervāla;

✔ Automašīnas SVEČVADUS ieteicams mainīt no 50 000 līdz 70 000 km intervāla.

Svečvadu mainīšanas laiks katram auto modelim ir individuāls, piemēram, VW Golf automašīnai tos var nomainīt aptuveni 15 minūtēs, savukārt Chrysler Voyager nepieciešama puse dienas, jo motora specifiskais novietojums neļauj darbu veikt tik ātri.

Ātrumkārbas demontāža/montāža

Pārnesumkārba ir viens no sarežģītākajiem agregātiem automašīnā, tādēļ tās remontam vajadzīga augsta kvalifikācija un liela praktiskā pieredze.

Tādu arī cenšamies Jums piedāvāt. Veicam visa veida pārnesumkārbu montāžu/

demontāžu- remontus un diagnostiku.

Dzinēja diagnostika

Visbiežāk veicamie darbi ir motor siksnas-zobsiksnas maiņa un dīzeļmotoru galvu remonti.

Mūsu servisa meistari veiks kvalitatīvu Jūsu automašīnas dzinēja apkalpošanu un remontu.

Veikto remontdarbu un rezerves daļu kvalitāte ir galvenie faktori, no kuriem atkarīgs Jūsu

auto dzinēja resurss pēc tā atjaunošanas. Mūsu autoserviss garantē visu izpildāmo darbu

augstu kvalitāti.

Dzinēja eļļas maiņa

Vēlams eļļas un filtra maiņu veikt pēc 15 000 km nobraukuma,

ja regulāri ievērosiet eļļas maiņas jūsu automašīnas dzinējs kalpos ilgāk.

Tāpēc piedāvajam Jums augstas kvalitātes motoreļļas un smērvielas

par labākajām cenām!

Motora (dzinēja atjaunošana) remonts

Automobiļa ekspluatācijas gaitā norisinās gan automobiļa, gan tā agregātu tehniskā stāvokļa izmainīšana. Tas var izraisīt daļējo vai pilnīgo darba spējas zaudējumu. Dzinēja kapitālais remonts sastāv no dzinēja pilnīgas izjaukšanas, defektācijas detaļu samainīšanas vai atjaunošanas, salikšanas negulēšanas un izmēģināšanas. Masveida ražošanas un remonta apstākļos, kapitālā remonta lietderību noteic naudas un materiālu taupība, jo tā procesā ir detaļu samainīšana un atjaunošana. Izjaukšanas un salikšanas darbi ir automobiļa remonta sākuma un nobeiguma operācijas. Tās sastāv no automobiļa bojāto agregātu, mehānismu, mezglu, detaļu samainīšanas pret jaunām vai atjaunotām detaļām.

Sajūga maiņa

Lielākās problēmas, ar kurām nākas saskarties sajūgā, ir, kad berzes materiāls uz diska nodeg. Materiāls ir ļoti līdzīgs bremžu sistēmās izmantotajam. Kad materiāls ir nodilis, tad arī var saskarties arsajūga slīdēšanu.

Sajūgs nolietojas tikai, kamēr sajūga disks un spara rats griežas dažādos ātrumos. Kad tie ir saslēgti kopā, berzes materiāls (modernākais mūsdienās ir keramikas) ir piespiests pret spara ratu un griešanās ātrums ir identisks (ar nelielu nobīdi). Sajūgs nolietojas tikai pie vienādā ātruma piedzīšanas (tādēļ nav brīnums, ka iesācējiem sajūgs nodilst daudz ātrāk nekā pieredzējušiem vadītājiem).

Siksnu pievads , zobu siksnas maiņa

Siksnu pievads ir lieta, kas savieno motoru ar citām automašīnai vajadzīgām lietām piemēram:

Ģenerators, kondicionieris, sturēs pastiprinātāju, kā arī savstarpēji savieno motorā esošās daļas, kurām ir nepieciešama siksnu piedziņa. Lai neatteiktu kāda no šīm ierīcēm darboties ir jāseko līdzi siksnu pievadam un ja nepieciešams, tad jāveic siksnu nomaiņa.

Siksnu pievadā ietilpst

  • Ķīļrievsiksna,
  • Ķīļrievsiksnas spriegotājs,
  • Celiņsiksna,
  • Celiņsiksnas spriegotājrullītis,
  • Spriegotājsvira,
  • Parazītrullīši,
  • Zobsiksna

Zobsiksna jāmaina aptuveni ik pēc 80 000 - 120 000 kilometru nobraukuma. Ļoti ieteicams nomainīt zobsiksnu, ja lietotais auto iegādāts no plača vai privātā īpašnieka, kur bieži vien par auto tehnisko stāvokli visu taisnību nepasaka.

Papildus zobsiksnai, nepieciešams mainīt arī spriegotājus un tā dēvētos parazītruļļus, kā arī,  ūdenssūkni, ja tas saslēgts zobsiksnas ķēdē. Veciem parazītruļļiem ir niķis noķīlēt, sekas ir tādas pašas – noķīlējot tie var saplēst zobsiksnu, neatkarīgi no tā, vai tā ir jauna vai veca.

Ja auto aprīkots nevis ar zobsiksnu, bet ķēdi, var gulēt mierīgi, jo ķēde ir gandrīz mūžīga. Taču arī tā ir pa laikam jāpārbada.

Info

  • Riepu montēšana,balansēšana
  • Automašīnu,mikroautobusu remonts,metināšnas darbi
  • Serviss,apkope,sagatavošana tehniskajai apskatei
  • Savirzes,savērsuma regulēšana un citi ritošās daļas remontdarbi
  • Eļļas maiņa,papildināšana,smērvielas
  • Auto atslēdznieka pakalpojumi
  • Degvielas sistēmu pārbaude,apkope
  • Kondicionieru uzpilde,citi auto remontdarbi
  • Auto elektrodiagnostika

Mūsu partneri

Mūs var atrast