Autoservisa pakalpojumi

Dzesēšanas sistēma

 

 

Auto kondicionieru uzpilde, apkope un remonts

Cik bieži veikt diagnostiku?

Jaunai automašīnai diagnostika jāveic ik pēc 2-3 gadiem. Automašīnai, kura vecāka par 7-10 gadiem, kondicioniera uzpildi būtu jāveic reizi gadā. Tas attiecas uz gaisa kondicionieriem, kuri darbojas normāli. Gadījumā, ja nepieciešams veikt remontu, tad sistēma tiek remontēta, uzpildīta un diagnosticēta. 

Kā notiek kondicioniera diagnostika un uzpilde?

Izmantojot jaunākās paaudzes iekārtas, uzpildot sistēmu, cilvēka iejaukšanās ir ļoti minimāla. Uzpildes iekārtā tiek izvēlēta Jūsu auto marka un modelis, kas automātiski parādā nepieciešamo gāzes un eļļas daudzumu.

Diagnostikas brīdī tiek veiktas sekojošas darbības:

1) no sistēmas tiek izsūknēts gāzes atlikums,

2) sistēmā tiek izveidots vakuums, kas nepieciešams, lai pārbaudītu tās hermētiskumu,

3) sistēma tiek atbrīvota no mitruma un dažādiem piemaisījumiem,

4) kondicioniera sistēma tiek uzpildīta ar ražotāja noteikto gāzes daudzumu, kā arī speciālu eļļu un ultravioleto piemaisījumu. Ultravioletais jeb UV piemaisījums palīdz noskaidrot noplūdes vietu, gadījumos, ja sistēma nav pietiekami hermētiska.

 Savlaicīga kondicioniera sistēmas apkope ļaus ietaupīt naudu neparedzētiem remonta izdevumiem.

Diagnostika un noplūdes meklēšana

Kāpēc nepieciešama sistēmas diagnostika?

Kondicioniera sistēmas darbību negatīvi ietekmē:

-          Šķidruma iztvaikošana automašīnas darbības laikā

-          Pastāvīga vibrācija

-          Temperatūras izmaiņas

 Cik bieži nepieciešams veikt kondicioniera diagnostiku?

Mūsu speciālisti iesaka kondicioniera sistēmas diagnostiku veikt vismaz vienu reizi gadā.

 Kādi ir raksturīgākie defekti automašīnas gaisa kondicioniera sistēmā?

-          Savienojumu bojājums vai novecošanās

-          Korozija vai mehāniski bojājumi sistēmas caurulēs vai radiatorā

-          Gumijas blīvējošo detaļu elastības mazināšanās

 Kā norit automašīnas kondicioniera diagnostika?

-          Kondicioniera sistēmas gāzes līmeņa pārbaude

-          Spiediena rādījumu analīze

-          Automašīnas salonā ienākošā gaisa plūsmas temperatūras tests

-          Gaisa plūsmas pietiekamības pārbaude

-          Iztvaicētāja un kondensātora ventilatoru darbspējas pārbaude

-          Nepatīkamu smaku esamības pārbaude

-          Sistēmas elementu darbības pārbaude

-          Kompresoru darbspējas pārbaude

-          Kondicioniera sistēmas darbspējas pārbaude

-          Kondicioniera sistēmas hermētiskuma diagnostika

-          Kļūdu nolasīšana un sistēmas aktivizācija

Dzesēšanas šķidruma maiņa

Visus motorus dzesē gaiss,taču lielākajā daļā gadījumu tiek izmantots vēl kāds palīglīdzeklis lai siltumu novadītu līdz gaisam- tas ir ūdens,tosols,antifrīzs.


Mūsdienās pieejami trīs krāsu (un veidu) antifrīzi: zaļi, sarkani un dzelteni. Izplatītāki ir pirmie divi no minētajiem.

Antifrīzi kalpo, lai:
1) nodrošinātu dzinēja un dzesēšanas sistēmas aizsardzību pret koroziju (ko nodrošina inhibītorpiedevas);
2) aiztaisītu mikroplaisas radiatoros;
3) eļļotu sūkni.

 Kad saprast, ka nepieciešams nomainīt antifrīzu? Vienkāršākais un drošākais veids, lai kādā dienā neattaptos ar pārkarsušu motoru, ir regulāri pārbaudīt antifrīza tvertni motora telpā, kurā skaidri redzams, vai šķidrums vēl ir pietiekamā līmenī.

 Mēs saviem klientiem piedāvājam iegādāties kvalitatīvus un uzticamus antifrīzus .

Kondicioniera uzpilde

Ja Jūsu auto nepietiekami atdzesē gaisu, iespējams, pienācis laiks to papildināt.

 Kondicioniera uzpildi veicam ar automātisku iekārtu. Šajā procesā tiek izsūknēts esošais freons un pārbaudīts tā daudzums, vienlaicīgi pārbaudot arī eļļas daudzumu un pēc nepieciešamības tiek pievienota vajadzīgā gāze vai eļļa.

 Lai gan kondicionieris vairāk tiek izmantots gada siltajos mēnešos, tā izmantošana var būt noderīga arī ziemā. Kondicioniera radītais siltais sausais gaiss spēj ātri atkausēt aizsalušus vējstiklus, tādēļ mūsu speciālisti par šīs sistēmas apkopi aicina neaizmirst arī aukstam laikam iestājoties.

Cena: 35.00 EUR

Motora radiatora maiņa

Radiators - tas sastāv no daudzām tievām alumīnija caurulītēm, ko savā starpā savieno sīkas plāksnītes, lai rastos liela virsma, kas palīdz novadīt siltumu gaisā.

Mūsu servisa pieredzējušie automehāniķi veiks Jums kvalitatīvu un drošu radiatoru maiņu Jūsu automobīlim!

Termostata maiņa

Termostats ir ierīce pastāvīgas temperatūras uzturēšanai. Tā uzdevums ir atvērties pie noteiktas temperatūras un palaist šķidrumu tālāk lielajā dzses lokā. Vai arī aizvērties un noslēgt lielo dzeses loku.

Termostata darbību pārbauda, novērojot radiatora iesilšanas intensitāti pēc auksta motora iedarbināšanas. Motora iesildīšanas laikā ar termostatu ierobežo dzesēšanas šķidruma cirkulāciju caur radiatoru, motors iesilst ievērojami ātrāk un 7 - 8 reizes mazāk dilst. Radiatoram un pievadcaurulēm motora iesildīšanas laikā jāpaliek aukstam, tikai iesildīšanas beigās tam jākļūst siltam. Bojātu termostatu nomaina.

Ūdenssūkņa maiņa

Visus motorus dzesē gaiss,taču lielākajā daļā gadījumu tiek izmantots vēl kāds palīglīdzeklis, lai siltumu novadītu līdz gaisam- tas ir ūdens,tosols,antifrīzs.

Lai šķidrums cirkulētu, nepieciešams sūknis. Šim mērķim izmanto lielākoties centrbēdzes sūkni. To ar siksnas palīdzibu piedzen no motora.

Info

  • Riepu montēšana,balansēšana
  • Automašīnu,mikroautobusu remonts,metināšnas darbi
  • Serviss,apkope,sagatavošana tehniskajai apskatei
  • Savirzes,savērsuma regulēšana un citi ritošās daļas remontdarbi
  • Eļļas maiņa,papildināšana,smērvielas
  • Auto atslēdznieka pakalpojumi
  • Degvielas sistēmu pārbaude,apkope
  • Kondicionieru uzpilde,citi auto remontdarbi
  • Auto elektrodiagnostika

Mūsu partneri

Mūs var atrast